woensdag 7 oktober 2009

Zweedse tafelversiering



De kok en ik zijn gewoon veel te druk! Stukjes schrijven over onze Herberg schiet er dan als eerste bij in. Terwijl we allebei nog zo veel te vertellen hebben.

Bijvoorbeeld die leuke verhalen uit Zweden en IJsland. We dacht je bijvoorbeeld van bijgevoegde tafelversiering? Gezien op het terras van een herberg in het natuurpark Omberg, aan het grote Vättern meer in Zweden.
Men neme een paar knollen, vleit ze in een bloempot, et voila! Gaan we ook doen volgend jaar, in de herberg. Je kunt het natuurlijk met veel meer knollen en bollen doen....
!

2 opmerkingen:

Lia zei

Há gezellig, de herberg is weer open! En als Scandinaviëfan ben ik des te nieuwsgieriger naar die verhalen.

Mariëlla zei

Ah, Lia, dan moet ik die belofte snel inlossen. Ik ga mijn best doen!